اصلاح-پاسچر-بدنی-بد-در-مردان

اصلاح پاسچر بدنی بد در مردان

تگ: ,

صندلی دفتر خود را تعمیر کنید

اولین قدم برای رفع وضعیت بد در مردان پرداختن به محل کار است. بسیاری از مردان دردفاتر با رایانه و صندلی کار می کنند.
  •  ، تراز کردن وسایل خود به منظور درگیر شدن به روشی است که به بهترین شکل از بدن شما پشتیبانی می کند.
  • پشتیبانی کمر برای صندلی را در اولویت قرار دهید و ارتفاع آن را تنظیم کنید تا بتوانید از صفحه کلید با ساعد خود به موازات کف استفاده کنید.
  • پاهایتان را روی زمین صاف نگه دارید. اگر صندلی خیلی بلند است ، حتما از زیر پایی استفاده کنید . اطمینان حاصل کنید که صفحه نمایش شما در سطح چشم است.
  • ماوس را تا حد ممکن نزدیک کنید.در جلوگیری از خم شدن غیر ضروری کمک بزرگی است.

شنا کردن

شنا کنید

شنا کردن کل هسته بدنی شما را درگیر کرده و باعث یکنواختی کل بدن شما می گردد ، شنا کردن حالت ایستادن شما را بهبود می بخشد و تکرار این ورزش باعث تقویت عضلات تنه شما می گردد
از آنجا که برای انجام صحیح  حرکات شنا باید  شانه خود را به عقب بکشید ، این عادت را نیز درخارج از استخر دنبال می کند.

در بدنسازی: این تمرینات را امتحان کنید

  • آویز لات عضلات تنگ را در سینه و قسمت پشتی شما شل می کند. برای این کار ، به دنبال نزدیکترین نوار دستیابی خود باشید. زانوهای خود را روی سکو قرار دهید و نوار را با هر دو دست بگیرید. این به نظر می رسد موقعیت شروع به جلو ، فقط به شما اجازه می دهد تا پیچ و تاب خود آویزان باشد. اگر آن را روی قفسه سینه و زیر بغل خود احساس کنید ، در مسیر صحیحی قرار دارید.
  •  روی یک ماشین قایقرانی نشسته ، کابل را بکشید و تیغه های شانه خود را تا حد امکان محکم نگه دارید!

کار با تلفن همراه 

- استفاده طولانی مدت از تلفن همراه باعث فشار به ستون فقرات و گردن شما می شود و روی تنفس شما بسیار تاثیر گذار است

حالت سر جلو را برطرف کنید  Forward Head Posure (FHP)

در اصل ، هنگامی اتفاق می افتد که سر شما به جلو خم شود و گردن شما کج شود. برای کسانی از ما که وقت زیادی را صرف رایانه می کنند شایع است.
عدم کنترل آن می تواند به شرایط بالقوه جدی مانند پوکی استخوان ، آرتریت ستون فقرات گردن رحم و درد مداوم در تیغه شانه منجر شود.
FHP همچنین بیشتر عضلات گردن شما را ضعیف می کند ، و حتی آنهایی را که در قسمت فوقانی و میانی پشت شما قرار دارد صاف کنید.
راه حل:
  • عضله SCM (Sternocleidomastoid) خود را که نوارهای محکم است که در یک "V" از استخوان یقه خود می کشید ، ماساژ دهید. فقط کافی است دو انگشت را روی آنها فشار داده و ماساژ را شروع کنید.
  • مقداری از خم شدن گردن را شروع کنید تا قسمت عضلات پشت گردن خود را دراز کنید. چانه خود را با یک دست ببندید و از دیگری استفاده کنید تا به آرامی سر خود را به سمت سینه خود بکشید.

شانه های گرد 

هنگامی که صحبت از اصلاح وضعیت بد در مردان می شود ، شانه های گرد  بسیار رایج هستند. این موقعیت شانه در حال استراحت را توصیف می کند که به طور غیر طبیعی از تراز واقعی بدن جلو می رود.
  • کشیدگی دستبند با ایستادن مستقیم ، رسیدن به آسمان و بستن دستان شما برای ایجاد کشش انجام می شود. هنگام صاف نگه داشتن گردن ، شانه های خود را به آرامی فشار دهید.
  • از قاب درب برای کشش قفسه سینه و شانه های خود استفاده کنید. هر دو دست را در طرف مخالف درگاه درست بالاتر از ارتفاع سر خود قرار دهید. به آرامی جلو بروید.
  • تیغه های شانه خود را در حالی که مستقیم ایستاده اید ، به هم فشار دهید و به مدت یک ثانیه ده ثانیه نگه دارید.

رفع انحنای ستون فقرات - کیفوز

Kyphosis یک مسئله رایج است که اغلب در بزرگسالان درگیر می شود. این مربوط به رشد غیر طبیعی عضلات ستون فقرات است ، که وضعیت بد بدن می تواند سرعت ببخشد.
  • رول زانو با گذاشتن روی زمین با خم شدن زانوها و پاهای شما صاف بر روی زمین انجام می شود. زانوهای خود را به آرامی به یک طرف حرکت دهید تا زمانی که آن را در پشت خود احساس کنید.
  • با همان موقعیت شروع ، هنگام نگه داشتن قسمت پشتی و پشتی روی زمین ، پشت خود را قوس دهید.
  • سرانجام ، زانوها را به سینه خود بیاورید. این کار را پنج بار با هر دو پا تکرار کنید.

رژیم غذایی خود را اصلاح کنید

 

یک رژیم غذایی شفاف نه تنها باعث افزایش وزن می شود بلکه تمام بدن را درتراز وسط قرار می دهد.
به نظر می رسد هنگامی که در مورد آن فکر می کنید واضح است: چربی اضافی بدن به وزنی اضافه می کند که استخوان های شما تحمل شود. این به نوبه خود می تواند باعث کمردرد شود.
همچنین باید غذاهایی را که استخوانهای شما را تقویت می کنند در اولویت قرار دهید - وضعیت بدن شما به نوبه خود بهبود می یابد. ویتامین D و کلسیم برای شروع بسیار مفید هستند.
مصرف زیاد الکل و کافئین در واقع برای سلامتی استخوان مضر است. آنها در جذب کلسیم تداخل دارند و در واقع می توانند ریزش استخوان را تسریع کنند.

تکنیک پیاده روی 

دانشکده پزشکی هاروارد اطلاعات مفیدی در مورد نحوه قدم زدن منتشر کرده .
  • چشمان خود را بالا نگه دارید!
  • شانه های خود را بچرخانید. مطالعاتی وجود دارد که نشان می دهد این مورد برای خانم ها نیز جذاب است.
  • وزن زیادی روی پایتان نگذارید.

یادآوری کنید تا صاف شوید

راهکار هایی که در بالا گفته شد همه نیاز به یاد آوری و تکرار دارند اما نگران فراموش کردن نباشید نرم افزار های مانند limbr & posture reminder به صورت کاملا رایگان به شما یاد اوری می کنند ، شما می توانید به صورت رایگان از طریق لینک های زیر ان ها را دریافت کنید .

 

  نرم افزار پسچر ریمایندر

 

 

دانلود از GOOGLE PLAY  

 دانلود از APP STORE

نرم افزار لیمبر

دانلود از GOOGLE PLAY  

دانلود از APP STORE 

ارسال شده توسط سجاد اسکندریان

مطالب پیشنهادی:

اثرات-و-محاسن-فعالیت-ورزشی-منظم

اثرات و محاسن فعالیت ورزشی منظم

آیا می خواهید احساس بهتری داشته باشید ، انرژی بیشتری داشته باشید و حتی سالها به زندگی خود بیفزایید؟ فقط ورزش کنید.برای حرکت نیاز به جواب قانع کننده تری دارید؟ این هفت روش را بررسی کنید تا دریابید که ورزش می تواند شما را به یک فرد شادتر و سالم تر تبدیل کند.

چرا-ورزش-عاقلانه-است

چرا ورزش عاقلانه است

احتمالاً بارها و بارها شنیده اید که ورزش "برای شما خوب است". اما آیا می دانید که در واقع می تواند به شماکمک کند تا احساس فوق العاده ای داشته باشید؟ انجام مقدار مناسب ورزش می تواند سطح انرژی شما را افزایش داده و حتی به بهبود روحیه شما کمک کند.

0 نظر

برای ثبت نظر ابتدا ثبت نام کنید